Інтерв'ю з генеральним директором ICMA
Rubinetterie Stefano De Martino.

— З чого все починалося?

ICMA була заснована моїми батьками - Умберто (батько) і Ренцо (мати), у 1974 році.

— Чим особисто для Вас (саме для Стефано) є бренд Ікма?

Бренд ICMA - це бренд, який відноситься до моєї сім'ї, до її роботи та взагалі до того, чим вона займалася в останні 45 років. Це привід для гордості: робити добрі справи і бути завжди з високо піднятою головою перед усіма.

— У чому секрет довголіття і розвитку компанії?

Секрет розвитку компанії - це старанність. Це саме те, що роблю я та інші люди, які тут працюють, кожен день.

— На чому компанія робить акцент при створенні свого продукту?

У нашій сфері діяльності ми виокремлюємо клапани. Тому наша компанія підготовлена для того, щоб виробляти клапани більш оптимальні та такі, що будуть підходити для світового ринку.

— Що вас приваблює на українському ринку?

Ми працюємо на українському ринку досить давно, майже 20 років. Україна нам дала дуже багато, а українці завжди пояснювали мені, яким повинен бути продукт, для того, щоб відповідати всім вимогам вітчизняних споживачів. Саме завдяки цим порадам ми змогли вирости та максимально задовольнити потреби українського ринку.

— Що ви побажаєте українським покупцям продукції Icma?

Перш за все, хочу сказати: «Дякую!». Кожен день ми працюємо для вас та з вами, дякую вам за це!